Pages

Tuesday, February 15, 2011

Gas Rosak!!!

Hyee..
Entry kali ni..aku nk kaba pasal stove kt umah ku...

haa cam ni rupe die...
tapi bkn brand ni...
hahaha

oke2 story da nak mule dah..

di 1 malam yang dingin..
"bang!! tlg tgk kan mende alah ni..xmau menyale plak.."kate mak aku

dengan selambe bapak aku ckp
"ngah pegi tgk..ayah nak main game nih~~~"
(age of empires 2)hebat an bapak aku..

dan secepat sloth(ala binatang yang lembap 2)
aku g la nengok..
tengok punye tengok...
aku pon naik pening tengok mende 2..
(hahahaha)

pastu bapak aku ckp
"da settle bolm.."

"blom lg...xpaham la ape yang rusak ni~~"
aku balas..


"ahh kau ni apo pon x bule laa"

aku senyum je r..
kang melawan kene sepak plak..
xnk aku de...

godek punye godek...
pastu masalah pon selesai
aku tnye ape probs die...

"kepale die rusak.."
laahhhh
puas aku godek2..
pnyudahnye kepale gas 2 yang rosak...

cis2...abis badan aku bau gass..
hahaha

P/S : aku tulis blog ni sambil bapak aku tengok...hebat x??

2 comments:

faiqahyahaya said...

perghhhhh....mmg btol hebat...kikikik...=p

Hazim Aziz said...

ahahaha

Post a Comment