Pages

Friday, September 3, 2010

Cerita di rumah 613

"Satu hari sang kancil datang beramai2 menghadap ke bawah duli yang maha mulia sultan firaun...!!"
Itu lah ungkapan yang boleh mencanakkan usus perot orang ramai bile tengok cite Pendekar Bujang Lapok..

Tapi tu bukan cite yang aku nak cite kat korang ni.....
Cite die macam ni...
Satu hari tu...ade la dalam pukul 3.00 a.m..dekat umah sewa kitorg...
Aku baru balik dari keluar jalan2 kt pantai..(F.Y.I = aku study dekat PPD)
Tengah tunggu member aku...pastu tibe2 member aku yang pegang kunci umah ni balik ..
Dengan secara kelam kabut bagai Jepun di serang Otomen
Die bawak moto macam haram punye la laju..


prenggggg...prengggg!

Pastu ade pulak mamat 2 orang ni naik motor gak!!
Kejar member aku ni..
Die turun moto..terus nak hentak member aku yg sorang ni...
Maybe pasal membe aku ni kacak kot..
tu yang diorang x puas hati tu...
Muke membe aku ni jamban jambu x hengat!

Aku tanye brader 2...
"Knape nih!.."
Brader tu reply..
"membe lu ni cucuk moto gua!"

Aku senyum...
Aku cakap kt diri aku...macam ni punye orang pon ade ke...


Padahal membe aku tu bawak rilek jer...
Sebab membe aku ni x suke bawak moto laju2..
Bahaye katenye..

P/s : Jangan la cepat sangat melenting mane la taw kot2 kite terbuat perkare yg same x ke naye d buat nye.

0 comments:

Post a Comment