Pages

Friday, September 3, 2010

Senyum!


Senyum....
Sume orang suke senyum..
ade yg senyum sbb jmpe awek..
ade yang senyum sebab balik kampung...nak-nak lak da dekat nak raye ni kan...
macam-macam cerite pasal senyum...Hii..Hii...
:)

aku ade satu cerite pasal sumone ni...
die suke wat aku senyum...
orangnye lebih kurang tinggi aku..(mase aku F5 laa)..
chubby2 sket...
but cute....


cute x anak sedare aku ni...
hahaha..
orang yang aku maksudkan tu cm lebih kurang macam ni la...
nak letak name die aku x berani...
nanti balak die marah..
hihihhi....

mase mule-mule aku kenal die..
mase tu kat myspace..(kanak2 jer gune myspace skung ni...keh3)...
aku add die..
die approve...
aku chatting dengan die...
die respon...
aku pon gumbira...
(dey brape banyak "aku" da...)
lepas tu kitorang chatting kat ym...
aku saje-saje la mintak no phone die..
aku ayat die macam ni..

"awak sy nak no phone awak"

die balas..
"awak nak buat ape?"

mule la pale otak aku ligat berkerje nak carik ayat baeeek punye..
penyudah nye ni yang keluar..

"saje je nak semakkan contact no kat phone saye nih~~.."

ceh ape nye ayat da....


lepas tu kitorang makin rapat...
sangat rapat sehingga telah.....
telah kapel...korang ni pikir lain jer...

kitorang kapel kejap jer...
sebulan...sebab ape aku clash..
aku pon x taw...hahhaa...

anyway die slalu buat aku senyum...
aku sayang die..
aku suke gak gado dengan die..
sebab die ni suke melawan..
hahaha
pelik2 tapi benar belake!

so senyum macam dalam lagu..
senyum - malique ft najwa...
(layan giler lagu ni...)



so bagi sesiape yang terpikir nak kapel kat dalam internet ni bek pikir 800 ribu kali...
sebab takut2 jadi macam aku ni....

APO PON X BOLEY!....
ayat yang sering diguna pakai oleh budak2 rumah sewa aku...



2 comments:

faiqahyahaya said...

heheheh...tettttt...bocor rhsia...huuuhuhuhh....
comel la....(gmba yg comel...bkn awk)heheh...
ape33 pon....sy ske ngn ayat awk...
BEST...menarik minat...fuiyoooo...huhuhu....
TRUSKN USAHAH ANDA....ceeewaahhhh....hehhee..:)

Hazim Aziz said...

trimas2

Post a Comment